
WSZYSTKO SIĘ MOŻE ZDARZYĆ!
Agencja powstała w styczniu 1994 roku w Trójmieście. W tym roku obchodzimy swoje 28. urodziny. Jednym z naszych pierwszych klientów była Rafineria Gdańska (obecnie Grupa Lotos). W kolejnych latach nawiązaliśmy współpracę z innymi znanymi markami, m.in. Ergo Hestia, Olvit, Aviko, Kompania Piwowarska, Bank Millennium.
Od początku naszego istnienia pomagamy swoim Klientom w budowaniu ich marek i tworzeniu optymalnych strategii komunikacji. 25 lat doświadczenia utwierdziło nas w przekonaniu, że podstawą skutecznych działań marketingowych i komunikacji jest wnikliwość, kompleksowość oraz nieustające szukanie inspiracji.
Rozpoczęcie działalności jednej z pierwszych liczących się na rynku trójmiejskim agencji reklamowych pod nazwą Domino Siły Graficzne (obecnie Strategia 360)
Nawiązanie współpracy z Rafinerią Gdańską (obecnie Grupa Lotos)
Nawiązanie kontaktu z towarzystwem ubezpieczeniowym Hestia Insurance (obecnie Ergo Hestia) owocuje wieloletnią współpracą
Początek kilkuletniej działalności na reklamowym rynku słodkości – szereg projektów, kampanii, akcji promocyjnych dla firmy Fazer Polska
Rozpoczęcie współpracy z firmą Aviko
Powstanie oddziału Agencji w Warszawie
Nagroda „Złota Strzała” w prestiżowym konkursie magazynu „Media i Marketing Polska” w kategorii Multimedia
Rozszerzenie zakresu działalności, głównie w sferze koncepcyjnej i strategicznej.
I miejsce w badaniu agencji reklamowych przeprowadzonym przez SMG/KRC na zlecenie opiniotwórczego pisma „Media i Marketing Polska”.
Uzyskanie świadectwa zawodowego wydanego przez Ministerstwo Finansów, uprawniającego do organizacji loterii promocyjnych.
Do dyspozycji Klientów oddany zostaje, znacznie ułatwiający współpracę, internetowy serwis e-strada.pl.
Zmiana siedziby z Sopotu do Gdańska.
III edycja konkursu kreatywnego „Obsesja papieru” przynosi pierwszą nagrodę w kategorii „Mistrzowska Kreacja”
Początek wieloletniej współpracy z liderem branży piwnej, Kompanią Piwowarską. Owocuje ona szeregiem akcji eventowych i ambientowych.
Wysokie noty w ogólnopolskim badaniu satysfakcji Klientów ze współpracy z agencjami reklamowymi Smile Check (2008), gdzie w 4 z 5 głównych kryteriów oceny Agencja zajmuje miejsca powyżej średniej, trzykrotnie plasując się w pierwszej dziesiątce (kategorie: rzetelność, przełożenie wydatków i innowacyjność).
Wdrożenie autorskiego programu zarządzania marką Strategia 360.
Tworzenie efektywnej komunikacji oraz profesjonalnej realizacji strategii marketingowych zyskują odzwierciedlenie w nowej nazwie Agencji: Strategia 360.
Agencja osiąga pełnoletność.
Zmiany w pakiecie własnościowym Agencji. Do gry wkracza młoda krew: nowa energia i nadzieje.
Uzyskanie kolejnego świadectwa zawodowego wydanego przez Ministra Finansów pozwala na rozszerzenie działalności o organizację loterii audioteksowych.
Pierwsze polskie wydanie biblii marketingowej – „Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola” P. Kotlera.
W życie wchodzi „Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych”.
W 1994 roku w Polsce działało 80 agencji reklamowych, a co ciekawe w 1989 zaledwie 12, w 1999 ok. 300. Obecnie na rynku funkcjonuje ok. 3000 agencji.
Denominacja złotówki.
Powstaje pierwszy polski portal internetowy - Wirtualna Polska.
Liczba abonentów telefonii komórkowej przekracza 50 tysięcy.
W ramach projektu studenckiego Larry Page'a oraz Sergey Brina na Uniwersytecie Stanforda powstaje wyszukiwarka internetowa Google.
Dzięki badaniom CBOS-u, Polacy dowiadują się, jak niewiele różnią się od zachodnich sąsiadów pod względem odbioru reklamy. Okazuje się bowiem, że: 74% odbiorców reklamy raczej drażnią, 70% - nudzą, 63% - zniechęcają, 57% - dezinformują
1 kwietnia pojawia się Merlin.pl, pierwszy polski sklep internetowy.
Powstaje polska wersja pierwszego komunikatora Gadu-Gadu.
Pojawia się pierwszy serwis społecznościowy w Polsce Fotka.pl
TVN emituje pierwszą polską edycję Big Brothera.
Pierwsza emisja programu
typu talent show – Idol
Powstanie polskiej wersji wyszukiwarki Google
Polska wstępuje do Unii Europejskiej.
Mark Zuckerberg wraz z grupą studentów tworzy serwis społecznościowy on-line TheFacebook.
Powstaje YouTube.
Powstaje serwis społecznościowy Nasza Klasa.
19 czerwca Eric Schmidt inauguruje w Paryżu lokalne interfejsy YouTube na podstawie lokalizacji. Interfejs serwisu dostępny jest w 42 państwach i 54 językach na całym świecie, w tym również polskim.
Polska wersja językowa Facebooka,
uruchomiona dzięki tłumaczeniom wykonanym przez użytkowników.
Według danych z lipca 2008 roku Google indeksuje ponad bilion stron www.
Nowa ustawa o grach hazardowych.
Strategia 360 to nasz autorski program zarządzania marką. Składa się z wypracowanych przez lata narzędzi, dzięki którym analiza, dalekowzroczne planowanie i profesjonalna realizacja strategii marketingowych stały się łatwiejsze, szybsze i efektywniejsze.
Nasza oferta to przede wszystkim strategie komunikacji. Łączymy działania z zakresu ATL, BTL, PR, multimediów i Internetu. Szczególną uwagę zwracamy na sposób łączenia i dobór narzędzi. Zawsze pamiętamy o efektywności.
KAMPANIE
REKLAMOWE
EVENTY
WSPARCIE
SPRZEDAŻY
Siedziba główna
80-135 Gdańsk, ul. Nad Jarem 47
tel./fax: /58/ 767 70 71
e-mail: biuro@strategia360.pl
Klauzula Informacyjna (RODO)
Informacje o spółce: